POSTUPAK PRIJEMA REKLAMACIJE
Reklamacije proizvoda su neizbežan deo poslovanja u svakoj
industriji. Bez obzira na to koliko se trudimo da obezbedimo vrhunski proizvod
ili uslugu, povremeno se susrećemo sa situacijama u kojima dođe do kvara na
proizvodu.
TRI O se trudi da na što efikasniji način reši probleme
svojih kupaca.
U nastavku ćete videti detaljno objašnjenje svih koraka koje
treba preuzeti pri reklamaciji.
Kupac koji reklamira proizvod
je u obavezi da donese reklamirani proizvod (odnosi se samo na male aparate, za
velike aparate servis izlazi na teren), fiskalni račun i garantni list. Ukoliko
kupac nema garantni list zaposleni izdaje saobraznost.
Zaposleni
u maloprodajnim objektima rade reklamacioni u elektronskoj formi koji potpisuje kupac koji
reklamira proizvod.
Po vraćanju aparata je
potrebno da kupac potpiše reklamacioni zapisnik i time potvrđuje da je postupak
rešavanja reklamacije kompletiran.
Dokument koji je potrebno
takođe popuniti je knjiga reklamacija gde su potrebni opšti podaci o kupcu radi
preciznijih informacija: ime, prezime, adresa i kontakt telefon.
Rokovi koje je potrebno poštovati su sledeći:
- 8 dana od prijema reklamacije se pisano obaveštava kupac o odgovoru servisa
- Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema, odnosno 30 dana za tehničku robu ili nameštaj od prijema reklamiranog proizvoda
Kako biste bili u toku o fazama rešavanja reklamacije bićete obavešteni putem mail-a, SMS-om ili telefonskim pozivom.
Hvala što kupujete kod nas, trudimo se da i manje prijatne situacije rešavamo brzo, efikasno, pružajući vam osećaj sigurnosti.
Vaš TRI O - Jedno mesto za sve pametne kupovine!
Komentari (1)
nexas grejalica 2000w
duva samo hladno