ponedeljak, 12. februar 2024.

POSTUPAK PRIJEMA REKLAMACIJE

Reklamacije proizvoda su neizbežan deo poslovanja u svakoj industriji. Bez obzira na to koliko se trudimo da obezbedimo vrhunski proizvod ili uslugu, povremeno se susrećemo sa situacijama u kojima dođe do kvara na proizvodu.

TRI O se trudi da na što efikasniji način reši probleme svojih kupaca.

U nastavku ćete videti detaljno objašnjenje svih koraka koje treba preuzeti pri reklamaciji.

Kupac koji reklamira proizvod je u obavezi da donese reklamirani proizvod (odnosi se samo na male aparate, za velike aparate servis izlazi na teren), fiskalni račun i garantni list. Ukoliko kupac nema garantni list zaposleni izdaje saobraznost.

Zaposleni u maloprodajnim objektima rade reklamacioni  u elektronskoj formi koji potpisuje kupac koji reklamira proizvod.

Po vraćanju aparata je potrebno da kupac potpiše reklamacioni zapisnik i time potvrđuje da je postupak rešavanja reklamacije kompletiran.

Dokument koji je potrebno takođe popuniti je knjiga reklamacija gde su potrebni opšti podaci o kupcu radi preciznijih informacija: ime, prezime, adresa i kontakt telefon.

Rokovi koje je potrebno poštovati su sledeći:

  • 8 dana od prijema reklamacije se pisano obaveštava kupac o odgovoru servisa
  •        Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema, odnosno 30 dana za tehničku robu ili nameštaj od prijema reklamiranog proizvoda

Kako biste bili u toku o fazama rešavanja reklamacije bićete obavešteni putem mail-a, SMS-om ili telefonskim pozivom. 

Hvala što kupujete kod nas, trudimo se da i manje prijatne situacije rešavamo brzo, efikasno, pružajući vam osećaj sigurnosti.

Vaš TRI O - Jedno mesto za sve pametne kupovine!


Napišite komentar

Komentari (1)

G
pre mesec dana | Gost
nexas grejalica 2000w

duva samo hladno