ponedeljak, 18. septembar 2023.

HISENSE EDUKACIJA ZAPOSLENIH

U današnjem svetu brze tehnološke evolucije, ostati korak ispred konkurencije zahteva neprestano učenje i prilagođavanje. To je razlog zašto su zaposleni kompanije TRI O imali su priliku prisustvovati predstavljanju najnovijih modela Hisense TV, K serije, na događaju koji je održan 11. septembra 2023. godine u Beogradu. Ovaj trening nije bio samo prilika za sticanje novih znanja, već i uvid u budućnost televizora i globalna sportske sponzorstva.



Hisense, svetski lider u proizvodnji televizora, predstavio je svoju najnoviju generaciju televizora, K seriju. Ovi televizori već su osvojili Ameriku i predstavljaju budućnost u proizvodnji televizora. Sa sve naprednijom tehnologijom ekrana, poboljšanim zvukom i brojnim pametnim funkcijama, Hisense K serija nudi izvanredno iskustvo gledanja koje će zadovoljiti i najzahtevnije korisnike. Na prezentaciji Hisense K serije, tim kompanije otkrio je uzbuđujuće planove za narednu godinu. Jedan od najznačajnijih trenutaka bio je najava da će Hisense biti generalni sponzor UEFA EURO 2024. Ova vest nije samo velika za Hisense kao kompaniju, već i za sve navijače fudbala širom sveta. Hisense će biti središnji deo ovog prestižnog sportskog događaja, donoseći najbolje televizijske tehnologije na terene i ekrane širom Evrope. S obzirom na važnost ovih najava i novih proizvoda, Hisense je organizovao trening u Beogradu kako bi obezbedio da zaposleni kompanije TRI O budu potpuno upućeni i spremni za promociju Hisense K serije i sponzorstvo UEFA EURO 2024. Ovaj trening nije bio samo informativan, već je takođe bio interaktivan i zabavan. Trening je uključivao:

Predavanje Hisense TV HQ PM za Evropu, Gorana Kurešića, vodećeg stručnjaka u Hisense timu za Evropu,koji je podelio svoje bogato iskustvo i znanje o proizvodima i strategiji Hisense-a. Uz obilan ručak, zaposleni su imali priliku da se opuste i razgovaraju o onome što su naučili. Hisense je nagradio prodavce koji su pokazali najveći entuzijazam i znanje tokom treninga kao i poklone dobrodošlice za sve učesnike. Osim što su stekli dublje razumevanje proizvoda i strategije kompanije Hisense, zaposleni su takođe izgradili veze unutar svoje organizacije i sa Hisense timom. Trening je bio prilika da se povežu i razmene iskustva sa kolegama iz različitih regiona.

Hisense K serija i sponzorstvo UEFA EURO 2024 predstavljaju samo deo uzbudljive budućnosti Hisense-a. Ovaj trening u Beogradu nije samo doprineo obrazovanju zaposlenih kompanije TRI O, već je takođe postavio temelje za uspeh Hisense proizvoda u regionu. Edukacija je ključna za svaki korak napred, a Hisense je pokazao svoju posvećenost obuci svojih partnera kako bi zajedno osvojili buduće izazove tehnološkog sveta.


Utisci zaposlenih: 

Dejan Milojević 025 Velika Plana

Utisak sa obuke Hisense nove generacije televzora je jako pozitivan, upoznati smo sa novim modelima i implementacijama najnovijih softverskih i hardverskih rešenja, uvideli smo da Hisense ne zaostaje za LG-om, Sony-jem, Samsungom, predstavljene su nam i periferije u Hisense TV programu kao i nove generacije Projektora i Laser Televizora.

Domaćini su bili jasni, ljubazni i jako otvoreni za komunikaciju,

Jako pozitivno i korisno iskustvo u daljoj našoj prodaji i upoznavanju novih rešenja u Hisense ponudi.

Žaklina Krstić 035 Beograd

Osećaj je bio kao da sam ponovo svoj na svome. Utisak je pozitivan, vrlo konspirativan i mnogo je novih informacija na polju tehnike . Hisense ide u pravcu koji nameće svetska tehnologija.

Hisense televizori se izdvajaju po praktičnim funkcijama, doživljaju gledanja, igranja i pretraživanja.

Nadrealna tehnologija, skroz realna priča što su pokazali i ovom prezentacijom.




Napišite komentar