Uslovi korišćenja

Korišćenje sajta


Korisnici prihvataju korišćenje sadržaja sajta tri-o.rs isključivo za sopstvenu upotrebu i na svoju odgovornost. Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela sajta, bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi.
Poštovani,
Uslovima korišćenja su definisana pravila pri kupovini u Internet prodavnici Tri “O”, koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.
Opšti uslovi :
1. Nakon prijema narudžbe putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu. Telefonskom potvrdom prodavac preuzima obavezu isporučivanja predmetnog dobra u dogovorenom roku.
2. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, i telefonske potvrde o prihvatu porudžbine od strane prodavca, narudžba je neopoziva.
3. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne u fabričkoj ambalaži, osim u slučaju kada je kupac saglasan da kupi prethodno raspakovan i izložen proizvod, u predviđenom roku.
4. U slučaju bilo kakve promene, prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe.
5. Sve eventualne promene, sem promena u vezi sa isporukom, se ne odnose na potvrđene narudžbe.
6. Cena robe iskazana na sajtu važi isključivo za kupovinu putem interneta.


Garancija kvaliteta


Preduzeće Tri “O” garantuje za kvalitet svojih proizvoda, koji su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji nisu u skladu sa propisanim (deklarisanim) karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U tom slučaju davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
Garantni rok počinje od dana prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca.
Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu urađene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.
Prilikom isporuke proizvoda dužnost prodavca i kupca je da pregledaju robu i ukažu ukoliko postoje mehanička oštećenja, da bi proizvod bio zamenjen.

Napomena: Preduzeće Tri "O" d.o.o. se trudi da cene, fotografije i opisi artikala budu što tačniji  i kompletniji, ali ne može da garantuje da su svi podaci apsolutno ispravni. Eventualne nedoumice u vezi sa podacima objavljenim na sajtu možete proveriti tako što ćete nas kontaktirati. 
Artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku. Raspoloživost robe možete proveriti pozivom.


Kako da naručite proizvod Online


1. Klikom na sliku željenog proizvoda otvara se stranica sa detaljnim karakteristikama proizvoda i opcijom za kupovinu – dugme „DODAJ U KORPU“.
2. Nakon klika na dugme „DODAJ U KORPU“ prikazuje se trenutna vrednost potrošačke korpe u gornjem desnom uglu.
3. U svakom trenutku je moguć pregled potrošačke korpe, odabranih artikala, količina i ukupne vrednosti. Moguće je naručiti više proizvoda, u potrošačkoj korpi prikazuje se ukupna vrednost. Klikom na korpu prikazuju se dugmad "ZATVORI" i "KUPI".
4. Klikom na dugme „KUPI“ u potrošačkoj korpi prikazuje se detaljan sadržaj potrošačke korpe. Moguća je korekcija količina i izbacivanje proizvoda iz korpe. Nakon konačnog izbora proizvoda potrebno je kliknuti ponovo dugme „KUPI“.
5. Kako bi proizvod stigao na pravu adresu neophodno je popuniti navedena polja. Ukoliko postoje posebni zahtevi mogu se zapisati u rubrici „PORUKA“ .
6. Na samom kraju, nudi se izbor između dve vrste plaćanja, pouzećem (gotovinom ili čekovima građana) i Online plaćanje (putem kartica).
7. Čestitamo! Uspešno ste obavili kupovinu! Hvala na poverenju.


Načini isporuke


Porudžbine primljene preko Internet prodavnice do 15 časova biće isporučene u roku od 2 do 5 dana,a porudžbine primljenje posle 15 časova u roku od 3 do 6 dana. Za robu kupljenu u našim maloprodajnim objektima u Aranđelovcu, Topoli, Lazarevcu, Mladenovcu, Kragujevcu, Smederevu i Smederevskoj Palanci obezbeđen je prevoz u roku od 2 do 7 dana.
Za porudžbine preko internet prodavnice, Tri “O” besplatno isporučuje robu čija je težina do 30 kg.
Za porudžbine vrednosti ispod 2.000 dinara troškove snosi kupac i ona iznosi 1 kg- 180 dinara, od 1 do 5 kg je 340 dinara. Porudžbine čija je težina iznad 30 kg transport se naplaćuje  po cenovniku iz tabele:

KURIRSKA SLUŽBA
Masa pošiljke u kg Cena po pošiljci
do 30 kg besplatno
30-40 kg 600 din
40-50 kg 800 din
50-60 kg 1000 din
60-70 kg 1.200 din
70-80 kg 1.400 din
80-100 kg 1.600 din
preko 100 kg svaki sledeći kg 19 din

TRI "O" prevoz na teritoriji gradova gde su TRI "O" maloprodaje 
Kilometri  Cena prevoza
do 10km 250 din
10-15km 500 din
15-20km 1.000 din
20-25km 1.500 din


Isporuka robe se vrši na teritoriji cele Srbije našim sopstvenim prevozom ili kurirskim službama City Express i Royal Express i nije moguća van teritorije Srbije.
Kurirska služba isporučuje robu do adrese naručioca, tj. ne unosi robu u stambeni prostor. U slučaju da robu isporučuje Tri "O", artikli se isporučuju do adrese naručioca, tj. roba se ne unosi u stambeni prostor.  Roba koje je poručena preko naše Internet prodavnice može biti isporučena besplatno u nekom od maloprodajnih objekata Tri "O".
Za porudžbine plaćene preko računa isporuka se vrši od 3 do 5 dana, od trenutka kada se novac evidentira na našem računu.
Za kupovinu šporeta i peći na čvrsto gorivo usluga dostave se obavlja samo u mestima gde se nalaze MP objekti Tri O.
Proizvode koji su lomljivi, poput čaša, rasvete, sijalica, nismo u mogućnosti da isporučimo.
Rok za reklamacije na oštećenu robu je 24 časa od trenutka preuzimanja.


Zaštita prilikom plaćanja putem Interneta


Prilikom plaćanja karticom putem Interneta, unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici Banke, a prenos preko Interneta u zaštićenoj (kriptovanoj) formi korišćenjem SSL protokola i PKI sistema.
Podaci o platnoj kartici ni u jednom trenutku nisu dostupni našem sistemu.
Privatnost podataka:
Da bi kupovina bila uspešno obrađena potrebno je da Kupac unese tačne podatke o imenu i prezimenu, kontakt telefonu, email adresi i adresi isporuke, a u slučaju pravnog lica : tačan naziv pravnog lica, adresu sedišta, ime i prezime kontakt osobe koja u ime pravnog lica realizuje kupovinu, telefon kontakt osobe, e-mail kontakt osobe, PIB i matični broj pravnog lica.Uz pomoć tih podataka Prodavac će biti u mogućnosti da Kupcu isporuči kupljenu robu.
Lični podaci, podaci o pravnom licu, uključujući i podatke o IP adresama sa kojih Kupac pristupa www.tri-o.rs neće biti upotrebljeni u marketinške ili bilo koje druge svrhe. Za sva dodatna pitanja Kupac može kontaktirati Prodavca putem email-a:narudzbine@tri-o.rs ili telefona 034/725-922.

Saobraznost  

                                             
Zakonom o zaštiti potrošača (član 55) Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Prodavac odgovara za saobraznost kupljenog proizvoda u zakonskom roku od dve godine. U tom periodu sva komunikacija u vezi sa nesaobraznošću kupljenih proizvoda se vodi isključivo sa prodavcem. Prodavac je obavezan da reklamirani proizvod preuzme od kupca i prosledi ovlašćenom servisu na popravku uz izričitu saglasnost kupca za to.

U roku od 8 dana od prijema reklamacije Prodavac je obavezan da obavesti Kupca o statusu prijavljene reklamacije tj. da li je reklamacija uvažena ili ne. U slučaju da je reklamacija opravdana, a samim tim i uvažena, obaveza Prodavca je da servisirani proizvod vrati kupcu u roku od 30 dana od dana podnošenja zahteva za otklanjanje nesaobraznosti kada je u pitanju tehnička roba i nameštaj.
U slučaju da Proizvođač (Dobavljač) za predmetni proizvod daje garanciju dužu od dve godine, odn. dužu od zakonskog roka odgovrnosti za saobraznost proizvoda, Proizvođač (Dobavljač) je dužan da obezbedi besplatan servis i popravku za kvarove na proizvodima koji se mogu definisati kao nesaobraznost proizvoda tehničkom uputstvu, tj. karakateristikama koje su za predmetni aparat-proizvod propisane. Istekom roka od 24 meseca od dana kupovine prodavac je dužan da kupca informiše o ovlašćenom servisu za popravku predmetnog proizvoda u garantnom periodu(ako takav period postoji), a i nakon isteka istog.
Pravo na otklanjanje nesaobraznosti i besplatno servisiranje Kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Prodavac je dužan da Potrošaču izda pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odn. saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Kupac može zahtev za otklanjanje nesaobraznosti uputiti lično, putem pošte,telefonskim putem ili putem elektronske pošte.
U slučaju da je reklamacija osnovana Kupac ima pravo naknade troškova slanja reklamiranog proizvoda.
Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti proizvoda biće prihvaćen samo ako je reklamirana roba vraćena kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio navode Kupca. (Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu, ali je poželjna da se dostavi uz uređaj).
Svaki vid obaveštavanja Kupca od strane Prodavca mora biti ili u pisanoj ili elektronskoj formi.

Kada je predmet reklamacije tehnička roba kupac ima pravo da u prvih šest meseci od dana kupovine proizvoda, a u slučaju kvara istog zahteva povraćaj novca ili zamenu proizvoda, osim u slučaju kada je nesaobraznost neznatna i predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca. Popravka proizvoda u periodu od 6 meseci od dana kupovine je moguća samo uz izričitu saglasnost kupca.
Ako je paket koji je dostavio kurir oštećen -  Kupac može odbiti prijem pošiljkeUkoliko se šteta ustanovi nakon isporuke i otvaranja paketa Kupac je dužan da reklamaciju prijavi što pre, a najkasnije u roku od 24h od momenta prijema , u suprotnom zahtev kupca neće biti prihvaćen.

Pravo potrošača na odustanak od ugovora,u slučaju kupovine proizvoda izvan poslovnih prostorija prodavca  
 
Obaveza Prodavca je da potrošača koji zaključuje Ugovor na daljinu obavesti o pravu jednostranog raskida ugovora zaključenog na daljinu (član 27 Zakona o zaštiti potrošača).

Na osnovu člana 28 Zakona o zaštiti potrošača Potrošač ima pravo da u roku od 14 dana odustane od Ugovora zaključenog na daljinu, odn. izvan poslovnih prostorija, bez navođenja razloga i bez snošenja dodatnih troškova (osim troškova iz člana 34 i 35 Zakona o zaštiti potrošača).
Pravo Kupca je da proizvod kupljen na daljinu može vratiti Prodavcu i zahtevati povraćaj novca saglasno članu 28 Zakona o zaštiti potrošača, u roku od 14 dana od dana kupovine, potpisivanjem i slanjem zahteva za raskid ugovora zaključenog na daljinu. Obaveza Prodavca je da uz svaki proizvod pošalje obrazac zahteva za raskid ugovora zaklučenog na daljinu.
U slučaju raskida Ugovora na daljinu Prodavac može zahtevati nadoknadu razumnih troškova, a koje je imao u postupku prodaje i povraćaja proizvoda (član 35, stav 2, ZZP).

Više informacija o Zakonu o zaštiti potrošača možete pročitati na sledećem linku: http://mtt.gov.rs/download/1(2)/ZZP.pdf

Internet prodavnica Tri "O" zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako je uređaj poručen po jednoj ceni i sa tom cenom primljen od strane Kupca, a nakon toga je cena smanjena, Kupac nema pravo na povraćaj novca.
Nastojimo da cene, fotografije i opisi artikala budu što tačniji i kompletniji, ali ne možemo da garantujemo da su svi podaci apsolutno ispravni. Artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.